Info Terkini

Formula Berkesan Ini Boleh Digunakan Dalam Pembersihan Etnik Kaum Lipas. Cubalah Dan Anda Tidak Akan Ditangkap Oleh Tribunal Jenayah Perang PBB.

Tidak syak lagi bahawa tidak ada di antara kita suka melihat lipas di rumah, tetapi nampaknya, mereka tidak mudah untuk dimusnahkan.

Iaitu, mereka boleh hilang dan muncul semula mengikut suka hati mereka. Selain itu, mereka meninggalkan bau yang tidak enak untuk dihidu dan produk komersial di pasaran ke atas lipas adalah semata-mata yang sarat dengan bahan kimia berbahaya.


Namun, terdapat satu formula dan tidak termasuk mana-mana bahan-bahan toksik. Ia bukanlah suatu formula matematik.

Berikut adalah cara bagaimana anda boleh menyediakan formula untuk pembersihan etnik lipas ini:

Ambil kuning telur mentah, tuangkan sebanyak 30-50 gram serbuk asid borik dan kacau sehingga rata untuk mendapatkan campuran seperti bubur. Kemudian ulikannya sehingga menjadi bebola kecil hasil berdiamter diameter 1cm dan jemur selama 2 jam sehingga ia benar-benar kering.

Gambar dari windtraveler.net

Setelah itu anda boleh meletakkan bebola tersebut di sekitar kawasan rumah seperti di sudut ruang tetamu, di dapur dan stor mahupun bilik mandi.

Pada mulanya, lipas akan keluar dari rasa ingin tahu, dan akan pergi menghampiri bebola asid borik. Lipas-lipas akan mula menyentuh melalui misai, dan itu adalah semua yang diperlukan bagi mereka untuk dimusnahkan, walaupun sebelum mereka boleh memberi amaran kepada orang lain tentang bahaya.

Apa yang terbaik tentang perkara itu semuanya adalah hakikat bahawa bebola itu tidak berbahaya pada anda atau kanak-kanak mahupun haiwan peliharaan

Tambahan pula, bebola ini juga akan menarik minat banyak pepijat dan akan menjadikan sangat sakit, jadi secara tidak langsung mereka juga boleh memindahkan asid borik itu kepada lipas-lipas lain yang sihat dengan menyentuh mereka sahaja.

Pada mulanya, anda mungkin mendapat gambaran bahawa bebola asid borik itu tidak berfungsi, tetapi dalam 3 atau 4 minggu, anda akan lihat hasilnya.

Setiap hari, tugas anda akan membersihkan timbunan pepijat atau lipas yang mati, dan anda akhirnya akan menyelesaikan isu yang tidak menyenangkan ini.

Gambar dari domyownpestcontrol.com

Namun, jika mereka muncul lagi dalam masa 6 bulan, ia bermakna bahawa lipas betina telah berjaya untuk bertelur, dan itu adalah generasi baru mereka.
Walau bagaimanapun, anda boleh menghilangkannya dengan cara yang sama iaitu menggunakan bebola asid borik yang kecil dan ajaib ini.

Sumber : hangoutlife.com


No comments